מזור FOREVER מעמידה במקום ראשון את שביעות רצון הלקוח, הן מהמוצרים והן מהשרות, לאורך זמן
- אמנת השירות מבטאת את מחויבותנו להעניק ללקוחותינו בארץ ובעולם שירות איכותי ויעיל.
- שביעות רצון לקוחותינו מהמוצר והשירות היא ערך בעינינו.
- אנו נקפיד לתת יעוץ, הדרכה ומענה לשאלות הלקוחות על מנת שיפיקו את מרב היעילות מהשימוש במוצר.
- אנו נעשה כל מאמץ להבין נכונה את צרכי הלקוחות ולהעניק לכל לקוח מענה הולם לצרכיו ולבקשותיו, בהתאם לנהלים.
- המטרה שאליה אנו ממשיכים לחתור ללא לאות, היא לספק שרות אישי, מקצועי, מהיר ויעיל.
טובת הלקוח עומדת מול עינינו מתוך הבנה שככל שנשתפר כך לקוחותינו יהיו מרוצים יותר.
שביעות הרצון של לקוחותינו, שווה עבורנו עולם ומלואו.
מזור FOREVER מתחייבים כי:
- פנייה בטלפון תענה באדיבות על ידי אנשים מקצועיים ובעלי ניסיון, אשר במקרים רבים יוכלו לסייע לך באמצעות הדרכה בטלפון.
- פנייה בכתב תזכה לתגובה תוך 2 ימי עבודה מיום רישום קבלתה.
- נמשיך ונייעל באופן מתמיד את תהליכי השירות
- אנו מאמינים ב מזור FOREVER בשיפור עצמי, ומטפחים תרבות ארגונית אשר מובילה למצוינות שתפיק לקחים ותסיק מסקנות תוך השקעה של מירב המשאבים הכספיים והאנושיים בשיפור וייעול השירות. כל אחד מאתנו רואה עצמו אחראי באופן אישי לכך.
- בכל בעיה או שאלה הנוגעת למוצרים ו/או לשירות של אחד מהשותפים במזורFOREVER ניתן
ליצור עמנו קשר