שאלות נפוצות
מה זה אומר 100% אחריות לשביעות רצון הלקוח מהתוצאות?
אחריות מלאה לשביעות רצון של הלקוח ממוצרים, אחריות כזו אינה קיימת אצל אף יצרן או משווק קמעונאי של מוצרי אלוורה המשווקים בחנויות ובבתי המרקחת.
שירות של מזורFOREVER (הפניה לשירות) הינו ברמה גבוהה ביותר, אשר גורמת לעוד ועוד לקוחות, על אף שאינם מכירים אותנו, לרכוש מאיתנו מוצרים, ללא חשש.
אנו מהווים מקור לידע על איכות המוצרים, ועל השימוש בהם, מתוך ניסיונינו הרב, וגם מותך צוות המטפלים המקצועי אשר משתף, מלמד ותורם מהידע שלו.
כשניגשים לרכישת מוצרי אלוורה יש להיות עירניים!
בכדי להיות בטוחים באיכות המוצר כדאי לשים לב שהוא נושא את תו התקן של איגוד חוקרי האלוורה הבינלאומי, אשר ניתן רק לחברות שלפחות 15% מהמוצר מכיל ג'ל אלוורה פעיל. ג'ל האלוורה של חברת FOREVER מכיל 97% ג'ל אלוורה מיוצב ופעיל ולכן נושא תו תקן זה. כמו כן יש עליו אישור של משרד הבריאות ושל ה-FDA וכן אישור בד"ץ לדורשי הכשרות.
איך המחירים?
על פי כללי פוראוור הבינלאומיים, אנו מחוייבים למכור את המוצרים במחירים שנקבעו מראש, ועל פי מחירון קבוע אשר כל הזכיינים מחוייבים למכור על פיו. לכן, לא תמצאו אצלינו מוצרים זולים יותר, אך תמצאו שירות טוב ביותר, שירות שאין לו מתחרים, וזו התחייבות!
אדם קיימת האפשרות באופן קבוע, לרכוש את המוצרים כלקוח מועדף.
במבצעים שנערוך מעת לעת, נציע מארזים אטרקטיבים, הטבות ומתנות.
מומלץ לעקוב אחר הפרסומים שלנו.
אמורים להיות דומים
איך המוצרים מגיעים אלי?
אנו עם פנינו ללקוח ולכן התשובה היא:
איך שנוח לך!
- משלוח בדואר רשום
- שירותי שליחים
- איסוף המוצרים
ואם אני רוצה להחזיר מוצר שקניתי?
כל המוצרים ניתנים להחזרה או החלפה
יש עוד שאלות?
אל תהססו!
פנו אלינו במייל, ונשמח לענות לכם על כל שאלה ותהייה או לסייע בהתלבטות לגבי התאמת המוצרים על-פי הצורך.